باربری در شریعتی تهران

تلفن های مشاوره و استعلام قیمت:

88844590
77735671
44253952
22766914

باربری ظریف بار شعبه شریعتی با ارائه کلیه خدمات حمل اثاثیه و باربری در محدوده شریعتی در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد. کلیه خدمات اسباب کشی در منطقه شریعتی با رعایت اصول ایمنی و با به کار گیری پرسنل حرفه ای و آموزش دیده انجام می گیرد. این خدمات شامل حمل اثاثیه منازل و ادارات، انواع خدمات ویژه اسباب کشی و حمل وسایل سنگین و باربری در محدوده شریعتی می شود.

بسته بندی اثاثیه در باربری شریعتی

در ظریف بار شریعتی، تمامی اسباب و اثاثیه قبل از جابجایی به صورت استاندارد و صحیح بسته بندی می شوند تا در طول جابجایی متوجه هیچ آسیب احتمالی نشوند. بسته بندی وسایل و اثاثیه با استفاده از ضربه گیر و کارتن های چندلایه و محکم به شیوه کاملا نوین و حرفه ای انجام می شود.

اسباب کشی با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی:

در باربری شریعتی تمامی پروتوکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از ویروس کرونا به صورت کامل انجام می شود. تمامی پرسنل ظریف بار شریعتی در طول اسباب کشی ملزم به استفاده از ماسک می باشند. همچنین ضدعفونی کردن وسایل نیز از دیگر اقدامات ظریف بار در زمان اسباب کشی می باشد

حمل وسایل سنگین و گران قیمت:

در باربری شریعتی پرسنل مخصوصی جهت حمل بارهای سنگین از جمله انواع گاوصندوق، پیانو، یخچال های ساید بای ساید و … وجود دارد. تمامی موارد فوق به صورت کاملا حرفه ای و بدون کوچکترین آسیبی جابه جا می شوند. این وسایل قبل از بارگیری و جابه جایی به صورت کامل با ضربه گیر و پتو های مخصوص بسته بندی می شوند تا در طول اسباب کشی متوجه هیچ آسیب احتمالی نشوند.

جابجایی گل و گیاهان آپارتمانی:

یکی دیگر از مواردی که همیشه باعث نگرانی افراد در حین اسباب کشی می شود جابجایی گل و گیاهان آپارتمانی است. این مورد در باربری شریعتی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. و به شما تضمین می دهیم که تمامی گل و گیاهان موجود در سلامت کامل جابه جا می شوند.

هزینه باربری شریعتی

در باربری شریعتی تمامی هزینه های جابجایی و حمل اثاثیه طبق تعرفه مصوب اتحادیه باربران تهران بوده و هیچ هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نخواهد شد. در کل هزینه اسباب کشی و باربری به فاصله مبدا تا مقصد،  تعداد طبقات مبدا و مقصد و حجم اثاثیه مورد نظر بستگی دارد. برای استعلام قیمت دقیق حمل اثاثیه خود می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید:

88844590
77735671
44253952
22766914

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *